Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι

Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι
ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μου

Αγαπητοί αναγνώστες,

Ονομάζομαι Μαριάνθη και με χαρά μου σας καλώς ορίζω στο ιστολόγιο μου και στην προσπάθειά μου να σας ενημερώσω για το χώρο της ειδικής αγωγής.

Ελπίζω τα όσα άρθρα αναρτήσω να σας φανούν χρήσιμα και ενδιαφέροντα ενώ με χαρά μου θα απαντήσω σε όλες σας τις απορίες. Αυτή είναι η πρώτη μου απόπειρα δημιουργίας blog και εύχομαι να τα καταφέρω...
Όσον αφορά εμένα, είμαι μία απόφοιτος ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και τα ενδιαφέροντα μου περιστρέφονται γύρω από την ειδική αγωγή. Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι, κυρίως μέσω εθελοντισμών, με άτομα με ειδικές ανάγκες και θα ήθελα την εμπειρία μου, αυτή αλλά και τις γνώσεις, να τις μοιραστώ με όσους από εσάς ενδιαφερθούν.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και εύχομαι καλή ξενάγηση στο ιστολόγιο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου